VV Amsterdam HS1 zoekt spelers!

!Beste (toekomstige) Amsterdammer en 2e divisie speler,
Ben jij op zoek naar een nieuw club? Ben je een midden, P/L of spelverder? Wil je wat lager spelen, hogerop of heb je gewoon weg genoeg van je oude 2e divisie team? Kom dan eens met ons meetrainen!

!Beste (toekomstige) Amsterdammer en 2e divisie speler,

Wij zijn een team dat zich de afgelopen twee jaar, na promotie, ruimschoots gehandhaafd heeft in de 2e divisie, 9 van de laatste 11 potjes gewonnen heeft en de huidige kampioen van de 2e divisie 2 keer klop gegeven heeft. Daarnaast zijn we ook niet vies van een spaatje goud na de training of wedstrijd.
Ons team is een samenstelling van gevestigde namen uit het volleybal en jongen mannen die nog lang niet uitgevolleybald zijn. Een combinatie van goden en talenten!

Wat zoeken wij in jou?:

• Positie: Midden, P/L, Spelverdeler