Dames 1 werkt in 15 dagen 4 wedstrijden af!

Go Turbo!Het worden belangrijke dagen voor het eerste dames team van VV Amsterdam. Op 26 november wacht er op ons een uitwedstrijd tegen de huidige nummer 1: Armixtos. Armixtos is een team dat Utrecht en Protos naar huis gestuurd heeft met ruime klinkende cijfers… Daarna moeten de dames op 1 december naar Amersfoort reizen om tegen Keistad te spelen, een team dat inmiddels ook hun eerste wedstrijd gewonnen heeft.

Dan spelen we alweer op 3 december tegen het altijd taaie Madjoe uit Enkhuizen in de blauw wit hal op bezoek komt en als toetje mogen we naar Hilversum op 10 december tegen Gemini aantreden! Dit noemen onze dames uit het eerste letterlijk: “lekker druk!”

De komende week bereiden we ons minutieus voor op de eerste pot tegen Armixtos.
Vorig jaar waren de teams nog aan elkaar gewaagd, maar zowel VV Amsterdam als Armixtos zijn de transfermarkt opgegaan en zo is ook een voormalig speelster van VV Amsterdam overgestapt naar Armixtos. We denken dat ze enorm veel geld geboden hebben aan haar, want wie verlaat er nu VV Amsterdam?? Dat kan alleen voor veel poen!

Enfin, we zijn de laatste weken goed op weg, lekker op dreef, prettig in ons vel, dus elke dag groeit dat zelfvertrouwen en dus ook in deze Amsterdamse kraker willen we ons beste en slimste spel laten zien om zo aansluiting te vinden bij de subtop van de derde divisie.. En wat zou het gaaf zijn om in die pot tegen Armixtos een handvol enthousiaste VV A’ers op de banken te zien staan die de Ladies komen aanmoedigen, schreeuwen, juichen en toezingen in het sportcentrum de pijp op 26 november om 15:00! Wij zeggen: Go Turbo! en jullie?

Comments are closed.