Toch promotie voor Heren 3

Heren 3 werd afgelopen seizoen 2e in de eerste klasse en werd eveneens 2e in het daaropvolgende driekamp tijdens de PD. Dit zou betekenen dat het team zich zou handhaven in de eerste klasse. Het niveau van het team is echter niet onopgemerkt gebleven bij de NeVoBo, waardoor deze heeft besloten Heren 3 toch een plekje in de promotieklasse te gunnen. Vorige week werd dit nieuws met veel enthousiasme ontvangen bij de spelers van H3.

Ook aftredend TC verantwoordelijke Marloes van der Linden (geboren in Boxmeer) was zeer in haar nopjes. “Ik heb er alles aan gedaan om H3 te laten promoveren en voel me dan ook erg trots dat ik heb kunnen bijdragen aan dit succes.” Voor trainer Klaas Bouwman was promotie geen verrassing. “Twee jaar geleden heb ik het team onder mijn hoede genomen en de trainingen naar een hoger niveau getild. Dit heeft zich uitbetaald met als resultaat deze promotie”.

“Het zullen spannende wedstrijden worden als H2 en H3 onderling om de punten gaan strijden”, aldus Bouwman. Inmiddels hebben meerdere spelers van H3 laten weten een tweede of zelfs derde training in overweging te nemen. Maar eerst gaan ze genieten van de zomer en hun niveau op peil houden op het strand (en conditie in de sportschool)

Comments are closed.