Recreanten

Van de ongeveer 350 leden die VVA telt, zijn er ongeveer 30 recreant. Als recreant train je 1x per week, maar speel je geen competitiewedstrijden.

De groep recreanten bevat zowel mensen die al langer volleyballen, of bijvoorbeeld ooit competitie hebben gespeeld als mensen die net zijn begonnen. Er zit dus altijd wel iets voor je bij, als je recreatief wilt spelen.

Trainingstijd

• Maandag 20:30 - 22:00 - Blauw-Wit

Kosten
Als recreant kan je ervoor kiezen om voor een heel jaar te betalen, of per training te betalen. Een training kost 7,50 per keer en jaarcontributie kost 229 euro voor een heel seizoen. Voorafgaand aan de training moet je een training reserveren via ons reserveringssysteem.

Interesse
Wil je een keertje meetrainen? Klik op de button hieronder, vul het formulier in en de technische commissie neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Let op: vanwege een trainingsgroep die vol zit en de flinke wachtlijst die we al hebben, is het op die moment niet mogelijk om je aan te melden. Als we weer plek is zullen we het inschrijfformulier weer openstellen.

Recreational playing

Of the roughly 350 members of volleyball club Amsterdam 30 are recreational players. As a recreational player you practice once a week and you don't take part in the official competition.

The recreational group includes people who have been playing volleyball for some time, or who have ever played competition, for example, as well as people who have just started. So there is always something for you if you want to play recreationally.

Training time

• Monday 20:30 - 22:00 pm – Blauw-Wit

Costs
As a recreational player you can choose to pay for a whole year, or pay per training. A training costs 7.50 per time and an annual contribution costs 229 euros for a whole season. Before the training you must reserve a training via our reservation system.

Interested?

Would you like to join the recreational volleybal? Click on the button below, fill out the form and the technical committee will contact you.

Please note: due to a full training group and the substantial waiting list we already have, it is currently not possible to sign up. We will reopen the registration form when there is availability again.

FAQ Recreantentraining

1Hoever van te voren kan ik een training reserveren?
Je kan een maand van te voren een training reserveren. Uiterlijk 2 uur van te voren kan je je nog inschrijven voor een training.
2Hoever van te voren kan ik mijn reservering nog wijzigen?
Je kan uiterlijk 2 uur van te voren je reservering nog verwijderen of wijzigen. Het geld wat je voor de training hebt betaald, wordt teruggeboekt op je account. Dit kan je gebruiken om een andere keer te reserveren. Na 2 uur van te voren, kan je je reservering niet meer annuleren en kan je het geld wat je hebt betaald voor de training niet terug krijgen.
3Kan ik zonder reservering langs komen?
Nee, we vragen je echt om te reserveren. Bij de training wordt de aanwezigheid gecontroleerd. Mocht je toch niet hebben gereserveerd, vragen we je ter plekke om 9 euro te betalen als vergoeding voor de training.
4Wat moet ik meenemen?
Om te volleyballen hoef je niet veel mee te nemen. De volgende dingen zijn handig: binnen sportschoenen, sportkleding, een flesje water en als je wilt kniebeschermers.
5Moet ik meteen beslissen of een jaarabonnement wil nemen?
Nee, je kan rustig eerst een paar keer een losse training kopen voordat je een jaarabonnement neemt.
6Wanneer gaat de training door?
Er moeten minimaal 4 mensen zich hebben ingeschreven voor een training om deze door te laten gaan.

FAQ Recreational training

1How far in advance can I book a training?
You can book a training one month in advance. You can still reserve training for a maximum of 2 hours in advance.
2How far in advance can I change my reservation?
You can still delete or change your reservation a maximum of 2 hours in advance. The money will be refunded to your account in our reservation system. You can use this money to book another training. After 2 hours in advance, you cannot cancel your reservation and you cannot get the money you paid for the training back.
3Can I come by without a reservation?
No, we ask you to make a reservation. Attendance is checked during training. If you have not made a reservation, we ask you to pay 9 euros on the spot as compensation for the training.
4What do I have to bring along?
You don't need to bring a lot to play volleyball. The following things are useful: indoor sports shoes, sports clothing, a bottle of water and if you want, knee pads.
5Do I have to decide right away whether I want to take out an annual subscription?
No, you can buy a few separate training sessions first before taking an annual subscription.
6When will the training take place?
A minimum of 4 people must have registered for a training to take place.